Dåligt med vänskap.

Hej ! Nu mår jag inte så bra. Det kaäns som om min bästis har typ dumpat mig.  Jag vill inte gå till skolan i morn.  Jag önskar att du Julia läser och svarar på det här innlägget på min blogg. Jag vill att du tänker igenom sivationen innan du svarar. Och du.................. Om du inte vill vara min bästis efter att ha läst detta innlägg så.................. får du svara på det också.
                                
                                                        
                                                                        Puss Och Kram Från Mig Till Dig. (Noshin+Julia? kanske.)


Kommentarer
Postat av: Julia

hej noshin!förlåt om att jag var med Nattis asså vi bara pratade så nästa gång det händer så i skolan kom till mig och säg vad jag sa å bloggen puss o kram Julia din bäste vän!

2009-02-22 @ 15:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0