Ni får vänta lite mera!!!!!

Ni får tyvar vänta lite mera till att min blogg ska bli snyggare och få bilder varför ni måste det blir för svårt för mig att skriva och berätta så tyvär blir det min lilla hemlis som jag bara kommer att berätta för de som får chansen att höra på den men var inte ledsna för det inte snarnt kommer den att vara så fin så med jätte många och fina bilder!!!!




                                                                                                                                                                            
                                                                                                                                                                                                                                             Puss och kram från Noshiina!


Kommentarer
Postat av: Julia

m men det är väl jag som hjälper dig ellr?

2009-02-25 @ 18:59:23
Postat av: Noshin

ja så klart

2009-02-26 @ 11:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0