En svikare som bästis

Tycker ni det är kul att ha en svikare som bästis? Det tycker inte jag, jag har en. Det är Julia. Vi chattade på msn i går och vi började bråka. Hon sa att hon hellre ville leka med min kompis Nathalie istället för mig! Vi hade bestämt att ingen av oss skulle bjuda hem Nathalie. Jag var tvungen att juga för min mamma så att hon inte skulle fråga Natta om hon ville följa med oss hem och Julia svek mig! Jag blev så djupt sårad att jag inte kunde förlåta henne och nu hatar jag henne!!! Hon är inte min bästis längre och jag bryr mig inte om hon läser inlägget!!! Nu vet ni hur jag mår i dag.

                                             Puss & kram från mig till dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0