Melodifestivalen!!!

Vilken låt var bäst? Svara här. Jag tyckte att de flesta var bäst. Vilken låt var sämst? Jag tycker Snälla snälla var sämst, den var ur dålig och höll på att vinna!!! Usch, usch, usch, blä!!! Vilka låtar var det nu igen?

1. Måns Zelmerlöw-Hope & Glory

2. Agnes-Love Love Love

3. Alcazar-Stay The Night

4. H.E.A.T-1000 Miles

5. Emilia-You´re My World

6. Sofia-Alla

7. Sarah Dawn-Finer Moving On

8. E.M.D-Babe, Goodbye

9. Caroline Af Ugglas-Snälla Snälla

10. Molly Sandén-Så Vill Stjärnorna

11. Malena Ernman-La Voix

Välj mellan de låtarna och artisterna.



Puss & Kram Från Mig Till Dig!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

du snodde min bild!!

2009-03-27 @ 17:56:05
Postat av: julia

du tar ju min bild( gjorde du de med flit) men de gör inge

emd och molly!

2009-03-27 @ 17:58:10
Postat av: Felicia

hej jag tycker om hope and glory mest och snälla snälla sämst så att du vet min vän:)

2009-04-23 @ 16:40:33
URL: http://feliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0