Ändrade planer

Julia har nog ändrat sig så.................. det blir nog inget straff till Nattis. Jag vill verkligen inte vara elak men hon och Nattis har varit lite (ganska) sura på mig hela dagen så jag har inte fått leka med de. Jag har inte någon bästis längre, ingen riktig i alla fall.                       
                                                                  Hej då jag känner mig så......deppig. Hoppas du säger någon kommentar till mig.

                                                         Puss & Kram Från Mig Till Dig......

Kommentarer
Postat av: noella

du jag !!!!!!! är inte jag en riktig bästis eller tänk på mig !!!jag har ingen ingen bästis i skolan jag ahr bara dig eller vill du inte ha mig som bästis!!!är du sur för jag förstörde din mobil!!!! hejdå bästis om vi är det jag såg vad du skrev på bloggen är jag inte nån riktig jag som trodde det!!!!!1jag är inte sur men lessen för du inte tyker jag är en bästis!hejdå snyft

2009-05-30 @ 18:31:49
Postat av: Noshin

Jag har inte haft min blogg i ett halv år ens. Och även om du VAR min bästis vat jag inte om du är det längre. Du skulle inte ha blivit glad om jag hade förstört din mobil. Du brydde dig inte om mig när jag försökte berätta om bråket, jag trodde att du skulle trösta mig men du gjorde helt tvärtom!!! Så du behöver inte besöka min blogg längra om du skriver saker som gör mig irriterad!!!

2009-05-30 @ 21:09:17
Postat av: Noshin

Jag menar att jag inte har haft min mobil i ett halv år ens, och jag råkade skriva vat istället för vet

2009-06-03 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0