Frågespelet!!!

Hej!!! Nu ska ni få frågor om tema Djur!!! Om ni får mest ettor, tvåor eller treor så skriv det!!!


Vad skulle du göra om något djur som exempel en söt hundvalp blev dödad med flit?
1. Jag skulle gå runt och vara arg att det stakars djuret blev dödat och skrika på alla för att jag var så arg.
2. Jag skulle vara ledsen men inte vara så arg, bara på den som hade dödat djuret. Men vad kunde jag göra, inget.
3. Jag skulle inte alls bry mig. Varför skulle jag det? Det är väl inte mitt fel.

Du hittar ett skadat djur på din gård. Vad skulle du göra?
1. Jag skulle genast tagit hand om djuret och inte låta någon komma i närheten och skrika åt alla som sa att jag inte kunde göra något med djuret.
2. Jag skulle ringa en vetrinär och ta hand om djuret tills det var dagst att åka till vetrinären eller tills vetrinären skulle komma.
3. Äh!!! Jag skulle kasta bort djuret så att jag inte kunde se den mer och gå där i från.

Om du och din familj var på en bilresa och råkade köra på ett djur, vad skulle du göra?
1. Jag skulle hoppa ut ur bilen, springa fram till djuret och skrika åt den som körde bilen med en massa fula ord.
2. Jag skulle fråga om vi kunde begrava djuret eller ringa till en vetrinär om djuret var halvlevande.
3. Jag skulle säga till den som körde att strunta i det och köra vidare. Vi förlorade ju bara tid på sådant äckel.

Du är ute och har picknick och då kommer ett gulligt djur fram till dig och nosar på dig och börjar gilla dig och vill vara med dig. Vad gör du?
1. Jag tar genast hand om djuret och låter verkligen ingen röra djuret. Det är ju mitt djur nu!!!
2 Jag frågar om jag får ta hand om djuret och låter andra klappa och titta på djuret.
3. Jag skrikrer åt djuret och föser bort den. Den är väl inget att ha?

Mest 1:or. Du bryr för mycket om djur och får djuren att vara lite rädd för dig även om du tror att de älskar dig. Du får också människor att hata dig för ditt snåla uppförande.

Mest 2:or Du bryr dig mycket om djur och är super snäll mot både djur och människor. Du kan få vem som helst att bli glad och gilla dig. Du ger väldigt mycket kärlek åt djur och är inte alls snål.

Mest 3:or Du är jätte taskig mot djur och får alla att bli ledsna irriterade med ditt konstiga, tuffa uppförande. Djuren gillar dig i början men sen blir de mer och mer rädda för dig.

Skriv gärna vad du fick för resultat!!!

Kommentarer
Postat av: juliita

jag fick ALLA 2:or så snäll är jag! <3 <3 <3

2009-05-23 @ 10:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0