Super svikt

Jag har värkligen blivit svikt av Julia! Kan ni tänka er!!! På fredag, lördag, söndag och måndag sa hon att hon skulle vara bästis med mig igen och säga det till Nattis!!!! Hon gör helt tvärtom!!! Idag säger hon att hon inte vill och hon är bara imot mig på allt!!!! Jag fattar bara inte!!!  Bara för att hon inte har blivit sviken av sin bästis någon gång betyder väl inte det inte att jag inte ska vara ledsen!!!  Snart är det dags för henne att känna hur det känns att bli svikt för om jag tror något har jag ofta rätt!!! Jag tror inte ens att hon snart kommer att fatta vad som ska hända!!! Så mycket som hon bry sig om sig själv och sin NYA bästis!!! Hur kan man vara så taskig? Jag tror inte att det finns någon i hela värden för utom Nattis som är så taskig som henne!!! Bara för att Nattis bästis Naira inte bor nära henne och hon vill ha en bästis som hon ska kunna leka mycket med behöver hon väl inte ta min!!! Jag tycker att de borde skämmas och få ett JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTE hårt straff!!!! Jag har snart fått ihop en plan till deras SUPER HÅRDA STRAFF!!!!! HiHiHi!!!!!! Jag skriver hur det gick någon annan gång när allt är klart!!

                                            Puss & Kram Från Mig Till Dig!!!

Kommentarer
Postat av: corne

skit taskig du är!

be om förlåtelse till Julia och Nattis!

2009-05-21 @ 12:42:26
Postat av: juliita

nejjjjjjjjjjjjjjjjj

2009-05-23 @ 10:52:05
Postat av: Noshin

Vadå nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj?

2009-05-24 @ 11:27:52
Postat av: juliita

vaaa???vem skrev det iallafall så vet jag inte om jag skrev nej...

2009-05-29 @ 21:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0