Svikt:( :( :( :( :( :( :( :(

Jag och Julia är ju bästisar, eller vi va bästisar men vi bråkade och hon fick en ny bästis. Det betyder att jag blev svikt. Men aja strunt för Nathalie (den som hon blev bästis med) frågade om hon kunde vara bästis med Julia. Men man blir inte bästis med någon för att man frågar om det, man blir det automatiskt. Det blev jag och Julia. Och vi blev bästisar igen. Hon sovde över hos mig från fredag till lördag och då pratade vi om allt som hade hänt och så blev vi bästisar igen. Det ska vi säga till Nattis på tisdag och plus ska vi säga vad vi känner att hon har gjort oss ledsna och så ska vi visa inte säga att vi är sura på henne. Vi ska göra det på tisdag för att hon ska sluta och börja i Båtmansskolan efter sommarlovet så på måndag ska hon hällsa på där och vara ledig hela dagen.

                                                     Puss & Kram Från Mig Till Dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0